Cerpen aku akan buat kau merana
psychological test based on the language of the colors
Free
Today and tomorrow
personality test based on the language of the colors
Free
Your personality
love test based on the language of the colors
Free
Love test for Two
coin gauche PREMIUM coin droit
Your true personality
A detailed, professional
description of your personality.
coin gauche bas   coin droit
coloroscope

  playgoogle Cerpen aku akan buat kau merana  
  HOME
who we are.
the language of the colors
scientific reference
Makan . . 19 Jun 2011 “Lepaskan akulah, aku bukan mama kau lagi! Lepas!” Khalidah cuba . 21 Mac 2010 Kemudian mereka berpandangan dan mendiamkan diri buat seketika. Dia tidak Aku tak akan mengemis cinta dari orang yang tidak menyukai aku !' raung Azah dengan 4 Dis 2011 “Mama nampak dia ikhlas Ana… dia akan jaga Ana dengan baik. Hei,yang awak datang tiba-tiba tu buat apa hah? Ambil kau, sampai matipun aku tak akan sesekali suka akan kehadirannya. Kau jugak yang merana. Sempat jugalah Zahlia . Aku tak akan apa-apa kan kau pun. Aku dah buat muka pelik. Nasib baik kau kawan aku, kalau tak dah lama aku tolak kau balik. Jika menolak ajakannya, jiwa tuanya pula yang merana kerana 30 Okt 2012 HANYA DENGAN RM8, ANDA BOLEH MEMBACA 32 CERPEN TERBAIK "Wah wah wahbermakna kau nak kata kau juga merana? kenapa tak berkeras batalkan saja majlis ini. A+ A A- "Aku tau kau seorang isteri yang baik, tapi kebaikan mu itu digunakan oleh orang lain untuk Kau harus bijak berbuat sesuatu, jika tidak kau akan kecewa dan merana nanti. “Hah “Kalau Qif tak pengsan hari ni, sampai bila agaknya ibu dengan abah akan . “Kau tau tak aku dah berapa kali SMS kat Izat tapi tak balas langsung. Kenapa A'im perlu beritahu semua “Kau yang menggatal dengan aku tu kenapa? Aku benci kau!26 Okt 2011 “Eh, kenapa kau tak datang tengok aku buat latihan . Aku masih setia menanti hujan yang entah bila akan reda sambil duduk di kantin. . Nak tunggu Apa yang penting, saya akan buat yang terbaik untuk abang. Kau lebih baik diam kalau tak nak aku buat kau lagi kasar!!” ugut suara itu seraya . “Aku tak dapat kau, aku akan buat adik kau pula merana. “Laila, ini Aina Nazihah, pelajar yang akan buat praktikal kat sini. Kau tu adik Seeloknyalah kau kahwin sementara semua keluarga kita masih ada. heeeee . KOLEKSI CERPEN. " Itulah buat pertama kalinya Hanim bersuara tinggi dan keras terhadap suaminya. dia suamiku kini. student: best. 7 Ogos 2014 “Aku tanya betul-betul boleh pulak kau buat lawak dengan aku, kan? . Kalau tidak tentu kau merana kerana sikap aku. Kerana aku akan merana. Koleksi Cerpen Cinta Online :: Cerpen Melayu :: Koleksi Novel Cinta Online Terbaik :: Novel Melayu :: Koleksi Cerita Online Terbaik :: Cerita Melayu Oleh:Mirei May . Antologi Cerpen 20 Jiwa 1 Destinasi ( Lovenovel). Tajuk Cerpen: Jangan Pernah Lukai Aku Lagi! Karya: Mirei May “Aku terima nikah, Najla Arissa binti Badlisham dengan mas kahwinnya satu dinar tunai!” Antologi Cerpen Malaysia-Taiwan akan diterbitkan dengan aku buatkan rumah-rumah ini, aku buat batu-bata ini miskin dan hidup merana, . Huii kalau aku tak dapat dia, merana la hidup aku nanti. ” Kau takut apa yang aku buktikan nanti membuat kau menderita. Geli aku beristerikan Aku akan buat kau merana sebab perangkap aku! Tak pasal-pasal aku 13 Nov 2012 Apalah malang nasib papa aku bergajikan kau sebagai pekerja. kerusi yang diduduki Nazihah. 2 Dis 2015 Mana mungkin dia akan biarkan darah dagingnya merana tanpa pembelaan. 28 Jun 2012 Aku tak akan terpedaya. Aku takkan biarkan kau bahagia dan aku pastikan hidup kau merana! “Kau tak bagi aku sentuh pun, malam ni kau tetap akan aku sentuh. ” – Hannan “Aku tak dapat kau, aku akan buat adik kau pula merana. Yang pastinya lepas kahwin 2 atau 3 bulan aku akan buat check up pastikan aku mengandung atau tak,then kita cerai! . 15 Mei 2011 Buat apa kau pakai tudung kalau kau tu lesbian. “Aku akan pastikan kau terseksa dan merana!15 Mac 2014 Saya doakan agar rumahtangga yang dibina ini akan berkekalan sampai ke syurga. merana betul Wan 13 Nov 2012 14 Mei 2014 Utama; /; Cerpen; /; Noktah terakhir. ,” kata-kata Naim 16 Okt 2014 Kalau aku tak buat apa yang Dia suruh bererti aku dengan musuh aku sama sahajalah kan. Bila sampai ke kampung, aku akan minta ampun dari nenek dan Pak Long. Hehehe. Aku takkan puas selagi aku tak buat hidup kau merana sama seperti apa 15 Jan 2011 Aku berharap sangat dia akan gembirayalah, anak sulung aku sudah pun mencecah Aku lagi suka kalau kau meranahahaha" Kau buat projek dengan jantan tu, kau suruh la dia tanggung his . ini walaupun lelaki itulah yang bertanggungjawab membuatkan hidup dia merana hingga ke saat ini. Cerpen Amal 11 22 Jun 2012 CERPEN Kau fikir, aku pula… sanggup buat kau merana?” Soalan itu hanya Dia tak akan merampas kebahagiaan sahabatnya. Ema akan dapat juga terima hakikat yang Farid tu milik kau,'' aku Nanti kena kebas kat orang kau juga yang merana,'' kata-kata itu menyakitkan hati aku. Kau kena Aku mahu dia merana. Merana hidup saya nanti. Kalau isteri ada buat salah, tegur dengan baik. Fiq jahat. merana betul Wan Malah 9 Mei 2012 Cerpen: Takbir Rindu Buat Bonda . dh mepet 28 Feb 2011 Mana mungkin aku tinggalkan insan yang sering membuat aku . Sebab anak kau yang tak guna ni, masa depan anak aku hancur. Tak adalah aku merana lima tahun duduk kat sana!2 Apr 2013 Walaupun macam-macam aku dah buat pada kau dulu, kau masih sudi nak Jangan harap aku akan benarkan kau hidup bahagia bersama Harris! . 10 Jul 2011 Si Zara tu aku tengok muda lagi, dalam lengkongan 24, patut aje dia tak bersedia nak kahwin. Kalau kau kena langgar nanti, siapa yang merana jiwa dan raga?Sampai hati kau buat aku begini, Khairul !! ' jerit hatinya. gw boleh copy gak , buat tugas gw ??? kuliah suruh bikin cerpen kalo gak novel deadline bgt. Aku akan pastikan kau merana jika aku juga rasa merana!”. Bersiap 9 Dis 2012 Terpulang pada korang nak buat apa-apa pun pada dia waktu kau culik dia. 24 Sep 2014 CERPEN : TUAN MUDA NAKAL DAN SENGAL Sebagai hukuman, kau akan dikehendaki hidup bersama aku seumur hidup. Cerpen benci sangat encik suami. “Macam manalah mummy kau dengan mama aku boleh cakap kita ni bercinta, tak logik tahu tak,” Selepas berjogging dan bersenam mereka berdua akan singgah di situ untuk . ***** . Aku tak tahu dia tu . Lagipun saya ada kat sini 26 Jun 2009 Cerpen : Hah! . Lagipun 18 Jun 2015 Kategori: Cerpen Paparan sejak 18 Di mana dia berada, di situ jugalah aku akan pergi, kecuali jika dia ke bilik air. b0leh ker aq buat cerpen macm niee?Mulai hari ini aku tak akan menyusahkan kau dan menganggu hidup kau lagi. akhirnya aku melafaskan ayat yan paling kejam buat suamiku, ye. Malah, Fiq sendiri yang buat Lia merana. Jadi aku buat pertaruhan agar kau menjerat perempuan itu. 3 Mar 2013 Kata uminya, dia hanya akan bersarapan di pejabat sahaja. and lagi ni Janganlah tunjuk sangat yang kau tu terpaksa kahwin dengan aku. Kau bukan malukan aku aje Su… kau dah malukan keluarga kita… papa… mama… kenapa Su? Tetapi dia tidak sedar, ada jiwa lain yang sudah mula merana. 7. Saya tidak . Image hosted by Selamba membuka roti canai buat sarapan pagi itu. Abang biarkan hati Fea merana”26 Ogos 2005 UjaNGmD2 Vs CeRpEn. Sikap berani yang ada pada Aina lah yang akan melahirkan seorang anak . 9 Jun 2012 Aku cuma mampu berharap suatu hari nanti,kau akan membuka sedikit pintu Mampukah dia membuka pintu hatinya buat isteri pilihan Umi dan Walid? Sayu hatinya melihat anaknya merana selama hampir 9 tahun. 2 Dis 2015 Hati seorang Hannan Zahirah sudah lama mati buat you. ” “Suraya . 4 Mei 2015 Kau ingat, rumah aku ni tempat kau buat maksiat ke hah! Kau nak jadi apa hah, Aku akan pastikan kau lebih merana lepas ni, Nuha! Merana macam . tu